jueves, 16 de octubre de 2008

Primeira Reunión...

Hoxe estivemos un par de horas aló no Dallas falando do tema do Lsc. A verdade é que foron moi productivas e, aínda que non houbo moita afluencia de público (estivemos 5) alomenos fomos falando de temas que nos interesaban e chegando a propostas de actividades e así. A ver se podemos reunirnos máis xente nunha data próxima e falar así das cousas máis en conxunto.
Ide propoñendo datas/horario (eu menos venres á tarde podo cáseque en calquera momento)
Un saúdo.

4 comentarios:

Magnum_PI dijo...

Aínda que non podo asistir as reunións por semana xa me irás informando.
Cedo a miña terraza para celebrar unha churrascada.
Por certo, tocan os Deltonos o mes que ven (un venres) na sala capitol. Xa vos avisarei.

Nacho dijo...

Okey mackey!
A ver si este sábado nos damos un baño que eu penso pasar tooodo o dia na auga!
Un saúdo e recordos ás compostelanas!

Tonylopex dijo...

Gerry siento no haber podido ir el otro día pero me mandaron para la Capi. Nos vemos otro día

Nacho dijo...

Non hai fallo tio. A ver si falades por ahí e o próximo dia quedamos un dia que nos veña ben a todos.
A ver esta finde donde nos botamos...visto como estaba todo onte, as expectativas non son demasiado boas, a verdade!
Un saúdo.